Great Men make Great Women

Martie 11, 2013 at 12:42 (Contemplari) (, , , , )

This is a man worth living for all of your life.

Acum vreo câteva luni am văzut cu nevastă-mea un film de dragoste. Ea s-a emoţionat toată la scena cererii în căsătorie şi cu ochii în lacrimi şi un uşor reproş în ton mi-a spus: «Ce frumos! Din cauza ta eu n-o să mai trăiesc asta niciodată. Am înghiţit în sec, am tăcut, dar am băgat la cap. Şi fiindcă o ştiu pretenţioasă, am avut ceva emoţii. Am vrut ca surpriza să fie mai ceva ca-n film, păi nu-s eu mai tare ca oxigenatul ăla de Bradley Cooper?

Mai mult aici – http://www.mediafax.ro/life-inedit/cabral-a-cerut-o-in-casatorie-pe-andreea-pentru-a-doua-oara-10657717

Lasă un răspuns

