Cine e Ea?

Februarie 6, 2010 at 17:58 (Contemplari) (, , , , , , , , )

Mitza mi-a atras din nou atentia printr-un articol, il gasiti mai jos pentru ca am simtit nevoia sa-l completez din viziunea unei femei.

„Ea e blondă şi arată bine. Ea e cea care trăieşte nopţile alături de mine. Ea e cea care ştie de D-na mea şi nu o deranjează. Ea e cea care ştie că e pe locul doi şi acceptă. Ea e cea care aşteaptă seara, sperând să nu ies cu D-na mea în oraş. Ea e cea care îmi răspunde la orice oră din zi şi din noapte. Ea e cea care dă viaţă fanteziilor mele. Ea e cea căreia îi face plăcere să mă vadă satisfăcut. Ea e cea care nu e niciodată obosită sau ocupată când e vorba să ne vedem. Ea e cea care nu îmi cere nimic dar îmi oferă totul. Ea e cea care îmi acceptă nebuniile şi mă instigă la altele. Ea e cea care îmi dă să beau fiindcă îi place să mă vadă ameţit. Ea e cea care îmi spune să opresc pe marginea drumului că are chef să mi-o sugă. Ea e cea care mă ţine treaz toată noaptea. Ea e cea care îmi oferă orgasmele cele mai intense. Ea e cea care nu îmi spune niciodată „Nu”. Ea e cea care îmi întinde o „ţigare” când am poftă să fumez. Ea e cea care îmi oferă trupul ei, necondiţionat. Ea e cea care ştie că într-o zi nu o să îi mai răspund la telefon. Ea e cea care ştie că va veni ziua când se va termina totul la fel de brusc cum a început. Ea e cea care trăieşte acum momentul, şi îl trăieşte la maxim. Vrea să îmi aduc aminte de Ea şi face tot posibilul să se asigure de asta. Ea vrea să rămână Ea.

Eu…D-na mea…şi Ea”

Ea e cea care-si face cumparaturile de una singura. Ea e cea care impodobeste bradul tot asa. Ea e cea care trece noaptea dintre ani acompaniata doar de o sticla cu vin.

Ea e cea care traieste stiind ca mana lui e pe talia D-nei lui in fiecare noapte. Ea nu pretinde respect si nici nu primeste. Ea e cea care nu conteaza. Ea e cea care se teme de zile precum 14 si 24 februarie.Ea e cea sacrificata. Ea nu primeste nimic si ofera tot. Ea e cea care nu are voie sa spere. Ea nu are voie sa iubeasca. Ea nu face planuri de viitor. Ea e cea fara dorinte.

Ea nu are dreptul la caldura imbratisarilor in noptile reci de iarna. Ea nu arata niciodata ca ii e rau sau ii e dor. Ea trebuie sa fie mereu vesela si ispititoare pentru el. Ea e cea care traieste in umbra lui si a D-nei. Ea e cealalta si trebuie sa fie mereu altceva. Ea nu e femeie. Ea e ceea ce isi doreste el. Ea se multumeste cu putin si cateodata cu nimic.

Ea e cea care stie ca el isi iubeste D-na. Ea e cea care stie ca nu va fi niciodata D-na.

3 comentarii

  1. Mitza said,

    Ea stie toate lucrurile astea si le accepta. E stilul ei de viata. E o Ea si nu vrea sa fie altceva.
    Nu cred ca se teme de vreo zi, nu cred ca se sacrifica – traieste in felul ei, nu cred ca nu are voie sa iubeasca – iubeste in felul ei, …

    PS: Ma bucur ca reusesc sa iti atrag atentia uneori.

  2. marylina said,

    Din punct de vedere psihologic vad asta ca pe un paravan, ascunzis in spatele „esentei misterului feminin” , o consider o actiune de complacere indusa de o oarecare teama mai mult decat un stil de viata.

    E o oarecare probabilitate sa fie asa cum spui, dar vremelnic, pentru ca natura femeii nu e asta si o stim toti.

    :)) Ma bucur ca te bucuri, scrii intr-un stil personal, bine conturat.

  3. liviu said,

    interesant articol,la fel si schimbul de opinii de la ‘comentarii’ !!! ca un simplu cititor,tot ce reusesc sa inteleg este ca un el a suferit din dragoste candva ,pierzandu.si respectul pt orice femeie atunci cand ea ii este partenera si preferand o viata fara nicio responsabilitate!!! sunt curios,nu ca as solidariza cu ‘ea’, dar oare cum ,ce,cine este ‘el’ cu adevarat

Lasă un răspuns

