Observatori…

Noiembrie 12, 2009 at 12:47 (1) (, , , , , , )

M-am trezit, ca de obicei greoi, dis de dimineata si inainte sa ma pregatesc de munca, imi savuram cafeaua si imi citeam mailurile: doi amici plictisiti la munca cu o seara in urma, 3 newslettere, ejobs si inca unul, caruia am ales sa ii raspund chiar aici, pe blog. Mailul era exact asa:

tibi

ti-am citit si recitit unltimele doua posturi. sunt interesante, chiar impresionante dar nu inteleg de unde iti vine aceasta inspiratie. unele cuvinte mi se par ciudate, poate in sensul cel bun sau nici nu mai stiu. oricum ceva se schimba in tine sau poate asta este o alta parte a ta.
nici nu mai stiu care era intrebarea…

Multumesc pentru aprecieri, inspiratia din ultimele doua posturi(defapt, mai multe, schimbarea despre care vorbesti se simte de cel putin 4-5 luni) vine strict din mine. Da, inainte cautam izvoare inspirationale pe ici-colo, pentru ca scriam des si e greu sa fii mereu plin de idei si de expresivitate, dar de cateva luni, de cand scriu rar, o fac exclusiv din mine si am observat ca scrierile mele nu numai s-au imbunatatit, dar ma si reprezinta mai mult. Nu, nu asta e motivul pentru care scriu rar, motivul este, evident,  bazat pe lipsa timpului pe care prefer sa-l dedic altor lucruri.

Nu iti pot vorbi despre acele cuvinte care ti se par ciudate pentru ca nu sunt sigura ca stiu despre ce vorbesti. Poate revi cu detalii 🙂

Evoluez, asta se intampla, m-am si intors cu alta fata pe care poate o aveam deja dar nu o foloseam, dar am si evoluat. Mi s-au intamplat lucruri minunate care m-au facut sa balansez lucrurile in viata, sa le cantaresc la adevarata lor valoare, iar blogului, in urma acestei balansari, i-am dat o valoare mai mica decat altor lucruri. Este important, sunt bucati din mine aici, dar nu merita mai mult decat ii ofer deja.

Nu s-a schimbat stilul scriiturii, s-au schimbat subiectele atinse si unghiul din care le privesc. Dar da, s-a schimbat ceva, am atins o mica parte din Ideal si asta m-a schimbat, m-a implinit, era imposibil ca schimbarea sa nu se reflecte aici, pe blog si in ochii cititorilor.

Sper ca raspunsul meu sa fie destul de detaliat, am ales sa raspund aici pentru ca mai multi cititori au observat diferite schimbari si incerc sa justific asta pentru toata lumea. Detaliile se vor observa, evident, in viitoarele mele scriituri.

O zi frumoasa sa avem 🙂

3 comentarii

  1. orator said,

    intr-o seara la o bere, cineva spunea ca alte lucruri sunt efemere, altul se gandea ca poate viata este o iluzie iar ultimul ca nimic din ceea ce vedem nu poate sa fie adevarat. ma tot inteb cine oare avea dreptate si cine incerca sa-mi comunice adevarul dar nu am aflat…de ce oare?

  2. marylina said,

    totul e relativ… fiecare are un adevar… poate nu cel castigator, poate nu cel mai bun, poate nu-l duce pe autostrada ci doar pe o alee… dar toti avem un adevar….

  3. Welcome said,

    Short, sweet, to the point, FRacEexE-tly as information should be!

Lasă un răspuns

