Fericire…

Noiembrie 6, 2009 at 22:32 (Contemplari, Piese din esenta) (, , , , , , , , , , , )

Sunt tot, stau tolanita in paradis si-mi fac umbra palmierii tuturor implinirilor.

Stiu tot, am toate secretele universului la mine, pot trai experiente mistice in mizerul cotidianului si le pot reinnoi la nesfarsit.

Am tot, nu stiu daca tu mi-ai dat dar stiu ca nu-mi poate lua nimeni.

Dau tot, si zambesc cand o fac, torn maretie in fiecare pas pe care il faci cand treci pe langa mine ca apoi sa te admir indepartandu-te.

Pot orice si nu pot fi discreta cu asta, am uitat ce inseamna modestia. Am invatat sa radiez, intreg universul valseaza in jurul meu si farmec pietrele sa danseze si ele…

Timp, bani, oameni, munca, stres, probleme, boli, toate sunt efemere, dupa ce ti-am incercat seductia nu pot decat sa ma las usor in epidemia de extaze pe care o provoci cu primele atingeri si apoi sa ma ridic deasupra galaxiei si sa reusesc tot, sa dezleg tot, sa trec peste orice…

 

_________________________________

Recunosc, m-am inselat, exista fericire fara ignoranta.

3 comentarii

  1. mezzanine said,

    wow! acum sunt si eu asa.ce bine e!

  2. Marylina said,

    Iti doresc sa ramai asa cat mai mult timp, felicitari

  3. No, not today « Alunecand in reverie pe aripile inchipuirii… said,

    […] februarie 11, 2010 at 12:12 (Iritatii, Piese din esenta) (frig, gol, lene, munca, not a good day for science, not today, urat, zi naspa) Not a good day for science, mi-e dor de zile ca asta sau ca asta. […]

Lasă un răspuns

