Crezi ca esti singur? Verifica scannerul!

Iulie 21, 2009 at 02:35 (Fun Factory, Iritatii) (, , , , , )

Pe sistemul „putin, dar bun”, nu am multe fobii, am putine dar cu radacini adanc infipte in creierasul meu. Una din ele este entomofobia, frica de insecte.

Stiind asta, amicii mei imi trimit felul clipuri sau poze dintre cele mai oripilante, intorcand cutitul in rana deja deschisa de orice gandac/paianjen/zburator imi iese in cale. Ultimul clip primit n-a fost tocmai oripilant doar putin amuzant si… curios. Vizionare placuta.

1 comentariu

  1. Invizibilul said,

    ce sa faci s-au adaptat si ele si au evoluat! 😀

Lasă un răspuns

