Ce-i prea mult strica…

Iulie 13, 2009 at 18:32 (Iritatii) (, , , , , )

Cu perseverenta-mi caracteristica, am saturat tot mediul inconjurator cu plangerile mele cu privire la ploile din ultima perioada. Daca tot i-am saturat pe cei din mediul meu real, m-am gandit ca cei din mediul virtual se vor simtii marginalizati asa ca…

Nu mai pot cu ploaia, luna lui cuptor s-a transformat in luna lui Poseidon, frate cu Octombrie. Am impresia ca e un complot impotriva mea si a conflictului meu general cu umbrela. Oficial, am declarat razboi dansatorilor ploii si nici ruga sincera si profunda a taranilor speriati de seceta nu ma incalzeste.

Imi place ploaia, imi place si cearta si cianura… da` cu masura! Pe langa asta, cate luni fierbinti are anul Romaniei? 3! Cu ce drept imi fura ei una din cele si asa putine?

N-am mai vazut un rasarit de soare curat de cand m-am uitat la fotografiile de anul trecut. Lumina difuza ce prevesteste ploaia e tot ce se poate vedea, ma scoate din minti!

De ce trebuie sa ma deranjeze pe mine vaporii cand se condenseaza? Eu ii deranjez pe ei!?

____________________

Daca starea-mi afectata de nori grosi si picaturi ce se lovesc violent de nervii mei intinsi imi va permite sa emit vreo idee pertinenta, ma veti citii curand…

Lasă un răspuns

