Mici cuvinte pentru tacere…

Iulie 10, 2009 at 02:38 (Piese din esenta) (, , , , )

Urasc momentele in care sunt optimista, am mereu impresia ca pierd lucidul, mi-e frica sa pierd lucidul, mi-e frica de ceata calda si in acelasi timp nu vreau sa te termini, optimism criminal.

Ma sperie momentele in care las gandurile, problemele, pe mine insumi, sa se dizolve in fum…

Parca as parasi bordul avionului si l-as lasa pe pilot automat in timp ce mie nu-mi pasa nici macar ca acel avion e viata mea.

Stii ce ma sperie cel mai tare? Ca e numai vina ta! Tu esti punctul de provenienta al optimismului asta inutil, tu esti motivul pentru care nu il pot trimite de unde a venit si pe tine… pe tine… pe tine nu te pot trimite decat inapoi in capul meu, unde umbli toata ziua, unde te joci cu atentia mea, cu viata mea si cu tot ce sunt eu…

6 comentarii

  1. Powerpuff said,

    Renunta la acel „el” 😀

  2. marylina said,

    De ce sa renunti la fiorul iluzoriu care te face sa vezi viata in nuante calde, pastelate, macar temporar? 🙂

  3. Powerpuff said,

    Pe tine te deranjeaza oarecum .. nu pe mine 😀

  4. marylina said,

    Tind sa cred ca nu ai digerat scriitura in directia in care mi-as fi dorit eu..

  5. anditttt said,

    „lucidul” sau „luciditatea”?

  6. Marylina said,

    lucidul 🙂

Lasă un răspuns

