Proprietate individuala privato-personala

Mai 4, 2009 at 03:39 (Iritatii) (, , , , , )

Buna seara, ne-am adunat aici in aceasta seara…

Nu, nu e bine, e prea-prea si e foarte-foarte, rectificam:

Stimati cititori, spectatori in sala rece a unui spectacol in spatele cortinei…

Nici asa, nu-mi spune nimeni cum ar trebuii sa incep asta? Se pare ca nu, macar de data asta, nu.

M-am saturat de oamenii care fac sabloane de blogging: scrie asa, in momentul ala, despre aia. NU! Aici scriu EU, remember? Nu tu, nu el, nu ea, EU!

„Pai da, dar eu iti explic cum faci trafic, nu e sablon, ai nota personala acolo.” Nota mea personala se reduce la nulitate in momentul in care blogul meu seamana cu al tau sau al ei. Cea mai mica asemanare m-ar face sa imi dispretuiesc sinele, pentru ca ti-as semana, catapulta de linkuri ce esti. De asta n-am mai scris, ca tot m-ati intrebat.

Nu am un dinte impotriva celor ce scriu articole pentru a ajuta bloggerii, foarte bine, sunt chestii pe care un blogger nu le poate stii fara experienta, iar cei cu experienta le impartasesc, perfect, ii apreciez si unele sunt chiar utile.

Dar de la binevoitorii de mai sus, pana la a-mi spune MIE, cineva, cat de des sa scriu, ba chiar sa-mi dea subiecte si sa ma avertizeze ca voi muri in chinurile blogarelii, fara trafic, cu mouseul atrofiat, daca nu il ascult, pentru ca EL stie ce zice! Ei bine, pana aici e drum lung. M-am plictisit de experti.

Vreau sa blog cu toata eu.

Lasă un răspuns

