Revenire in reverie…

Aprilie 7, 2009 at 23:53 (Contemplari) (, , )

Nu, nu am renuntat. Nu, nu o sa renunt. Nu, nu am terminat. Nu, nu termin in curand. Da, a fost o decizie inspirata, o luna departe tine… jurnal mizer. O luna in care te-am aruncat in lada cu lucruri de care nu-mi pasa, chiar daca poate nu-ti meritai soarta.

Nu, nu te-am scos din lada sa-ti spun „te iubesc” printre remuscari si nici dorul nu ti l-am carat, te-am scos pentru a-ti arunca cateva clipe din timpul meu, clipe de care iti agati existenta si asa precara.

Nu, draga jurnal, nu vreau sa te ingrop, dar nu meriti mai mult decat ai deja. Am recapitulat cateva lucruri in ultima perioada, unul din ele este „Sa nu dai niciodata unui lucru mai multa importanta decat are”.

Lasă un răspuns

