Asa se incepe martie…

Martie 1, 2009 at 11:57 (Piese din esenta) (, , , , )

Welcome back spring, sweet spring. Un fir de ghiocel mi-a strapus epiderma durificata de mizeriile zilnice. Astazi infloresc! Nici cu soarele nu m-am certat in dimineata asta, uimitor si ceea ce este cu adevarat straniu defapt este ca sunt treaza de la ora 8.

Simt ca am renascut, sper ca primavara sa se transpuna si in realitate, sa aduca miracolul topirii zapezii ca in legenda… anul trecut a ramas doar o data in calendar caci frigul ne crapa pietrele iar ghioceii se nasteau morti… blasfemie.

Cafeaua e dulce si fierbinte cum imi place, Frank Sinatra si Bryan Adams imi incalzesc spiritul, fumul de tigara imi invaluie plamanii misterios dar calm si ma bucur de cadouri ca o fetita rasfatata de 1 Martie.

La fel va doresc si voua, doamnelor. Un Martisor frumos si cald!

„Esti acel minuscul martisor ce traieste in mine si sta prins cu fir alb-rosu de pieptul primaverilor mele.”

martisor_cheie

5 comentarii

  1. thornofrose said,

    Un mărţişor cu miros de ghiocei şi un gând bun pentru începutul de primăvară!

  2. ialomiteanca said,

    sa-ti fie viata o vesnica primavara!

  3. marylina said,

    multumesc la fel, fie ca primavara sa ne incalneazca spiritul racit de societate.

  4. No, not today « Alunecand in reverie pe aripile inchipuirii… said,

    […] a good day for science, not today, urat, zi naspa) Not a good day for science, mi-e dor de zile ca asta sau ca […]

  5. Cadouri said,

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

