Maratonul lepselor…

Februarie 26, 2009 at 03:50 (Fun Factory) (, , , , )

Sa jucam leapsa, doua ture, doua subiecte, un singur expeditor: Chrisa .

Prima leapsa: Sa va povestesc un nume… Este vorba despre o lista cu apelativele stranse de-a lungul timpului.

  • Majoritatea imi spun Isa, prescurtarea de la prenumele meu, Isabella.
  • Rudele imi spun Bella.
  • Iubitul imi spune Urato si Iubiric.
  • Prietena mea imi spune Iubita.
  • Amicii mai apropiati imi spun Blonda, de la culoarea parului (mda, e din nastere).
  • Pseudonimul meu virtual este Marylina, deci cunostintele virtuale asa imi spun.
  • Colegii din calamitatea vietii mele, Lineage, imi spun Mary.
  • Fostul clan lider din aceeasi calamitate, imi spunea Pasa.
  • Un amic imi spune Pustiu datorita diferentei mari de varsta dintre noi.
  • O mica parte dintre rude, imi spun Elena, fiind al doilea prenume al meu.

Topul preferintelor mele este constituit de apelativele Mary si Isa, in ordinea asta.

A doua leapsa: Litera buclucasa. Urmeaza o serie de intrebari a caror raspuns va avea ca prima litera caracterul prim al prenumelui.

1.Nume: Isabella
2.Câteva cuvinte din patru litere: Iris, Idol, Ieri, Iute
3.Numele unui băiat: Ivan
4.Numele unei fete: Ingrid
5.O ocupaţie: Inginer
6.O culoare : Indigo
7.Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat: Inel
8.Un nume de mâncare/ingredient: Icre
9.Ceva ce găseşti în baie: Izvor
10.Un loc: Ibitza
11.Un motiv pentru întârziere: Iubire
12.Ceva ce ai urla: Independenta
13.Un titlu de film: It`s a boy-girl thing
14.Ceva de baut: Iaurt
15.Un grup muzical : Iris
16.Un animal: Iepure
17.Un nume de stradă: Iulia Hasdeu
18.O marcă de maşină: Iveco
19.Titlul unei melodii: I do I do I do (Abba)

Imaginatia-mi Ineluctabila Inspira Ipotetic Ignoranta Infatuatilor Ieftini Insultandu-mi Inteligenta Ispitita-n Indiferenta Instinctiv.

Joculetele merg mai departe la Ialomiteanca.

Pe curand…

4 comentarii

  1. ialomiteanca said,

    Mulţumesc pentru leapşă , o preiau cu mult drag !Super frază „insultându-mi inteligenţa ispitita-n indiferenta instinctiv „…m-ai lăsat mască =))))

  2. Leapşă 2 în 1: « Nemessis said,

    […] 2 în 1: Leapşa vine de la MarylinaBella -Isabella -Isa-Iubita….etc =))) Prima leapşă :să vă povestesc un nume […]

  3. Adrian Teodorescu said,

    Indigo este culoarea care incepe cu i.

  4. Marylina said,

    Multam fain Adi 😀

Lasă un răspuns

