Insomnie zadarnica…

Februarie 10, 2009 at 01:24 (Iritatii)

Astazi mi-e sila, astazi nu pot, nu pot sa pasesc destul de lent incat cineva sa inteleaga ce vreau, nu pot sa pasesc destul de repede incat sa infaptuiesc o dovada pe care cineva sa o vada.

E una din acele zile in care desi mintea mea fantezista zboara ajutata de imaginatia hiperactiva, am impresia ca scriu tabulaturi si nu inteleg notele, nu se leaga, sunetul e defectuos, inegal, notele sunt certate si nu vor a se impaca.

Ma incearca senzatia omului incapabil, sentiment inefabil, pentru ca in capsorul meu cuvintele fac scandal. Astept o imperjurare, o palma, un om, o gama in plus sa imi vina in ajutor.

Daca nu sucombez in nervicalele asteptarii… ma veti citi curand .

Lasă un răspuns

